Nurhyat01 Kızlar 37 haftaya yeni girdim yürüyüş yaptıktan sonra kasık ağrım oluyor ya da pilates topun üzerinde hareket yapınca squat vs yaptıktan sonra kasıklarim ciddi anlamda ağrıyor dinleniyorum sonra biraz geçiyor bu normal mi?
ersancarr Nurhyat01 bende 37. haftadayım bende de oluyor ara ara, aynen dediğiniz gibi bende egzersiz yapınca oluyor.