Kızlar selam doğuma hemen hemen bir ay kaldı ama isim konusunda net olamadım ilk kızımın adı Mira , ikinciyi cinsiyeti öğrendikten sonra eşim Umay olsun istiyordu ama bir arkadaşının kızı olmuş onlar koydular ben ise Leyla koyarım diye düşünüyordum hep kızım İlk başta ada olsun istedi ama içime pek sinmedi en son parla olsun anne dedi 7 yaşında kırmak hiç istemiyorum sizce ?