sunbloom123 ben 5 sene once oraya gittim muayenelerdede dogum da da cok memnun kaldım ama soyle bir sorun var ki sezeryana meyilliler ben sezeryan olucam gün (hiçbir sebep yokken) allahdan kendi sancım geldi normal oldum tek sıkıntıları sezeyanı sevıyorlar bence