nahsen21 Merhaba yaşayan varsa bilgi veririm ağzımın içinde böyle kan oluyor gebelikte normal mi bu acaba yaşayan varmı bi uyandım agız içinde kan ve tadı vardı
gulugur nahsen21 bende şuan 33 haftalık hamileyim başından beri var çoğunlukla sabahları kalktığımda ağzımın içi diş etlerim hep kan oluyo topak topak kansızlık da var bende onun için de demir ilacı kullanıyorum
bsrelif Benim diş etlerim hep kanar, gebelikten önce de sonra da oluyor. Gebelikte tabi daha hassaslaşıyorlar normal yani
nahsen21 bsrelif vallah diş etlerimden kaynaklımı bilmiyorum hiç dikatt etmedim uykumdan bi uyandım ağzımın içi kan gebelikten önce. Yoktu tabi