kuzeyinannesi09 eşiniz sigortslıysa doğum parası ve emzirme ödeneği alabilirsiniz , eşiniz bagkurluysa alamıyorsunuz ben çalışmıyorum eşim bagkurlu olduğu için ne doğum parası ne emzirme ödeneginş vermediler . Şimdi ilk çocuk için 5000 + emzirme parası diye biliyorum güncel ücreti ne kadar bilmiyorum . İkinci çocuk aylık 1500tl 3. Çovuk için aylık 5000 bin 5 yıl süreyle veriyorlar