Yenianne90 Kızlar doktorum magnezyuma başlaman lazım dedi ilk hap veriyordu ama ben hap yutamadığımı söyledim suda eriyen tablet verdi.Bir kere içmeyi denedim 3.yudumumda kusacak gibi oldum.Bu ilacı bir meyvesuyunda falan eritip içebiliyormuyum bilgisi olan var mı? Veya içmenin bir yolu var mı?