maviportakal_ isimsizuyemi doğum ücretini bilmiyorum ama ayşenur hanıma ve merve hanıma gitmiştim 1 kez çok ilgililerdi sağ olsunlar
sirius8 isimsizuyemi ben özel kliniği olan bi doktora gidiyorum Murat Erdemir . Jimer de doğum yaptırıyorum dedi doruk Nilüfer için ne kadar fiyat verdiler
isimsizuyemi maviportakal_ teşekkür ederım ben elıf hanıma gidiyorum ama doktordan doktora fıyat farkı varmı diye de merak ediyorum acıkcası
isimsizuyemi Bende fıyat almadım geçen sene dogum paket 80 bınlıraydı sadece dogum olursa 40 bın lıra falan dı sanırım oyle hatırlıyorum bu senekı fiyatı bilmiyorum
sirius8 isimsizuyemi 40 değildir ya doruk yıldırım bile 40-45 di . Nilüfer daha pahalıydı bence nerden baksan 80-85 vardır sadece doğum
isimsizuyemi sirius8 gecen sene fıyatıydı yanlıs hatırlamıyorsam tabi eltım ıcın sormuştuk oyle hatırlıyoruz bızde