bebegimle_ben vanilya_kokusu_ normal canim zaten gunde 3 litre icmen gerekiyor hamile olsanda olmasanda su icmek iyidir hele hamilelikte
vanilya_kokusu_ bebegimle_ben bilmiyorum ki bebek makatt gelişi acaba ondan mı kafası sanki midemin içinde
bebegimle_ben vanilya_kokusu_ canim evet midene geliyorsa yanma olur o kotu birsey gercekten doktor ona ilac veriyor yada oneride bulunuyor insallah gecer
bebegimle_ben vanilya_kokusu_ super canim insallah faydasi olur bebek asahiya indikce agrida yanmada gecer insallah
vanilya_kokusu_ bebegimle_ben bebeğim ters valla snaki sürecek ilk gebelikte de tersti doğuma kadar yanma oldu