vanilya_kokusu_ svlsu maşallah kız sana böbreklerin Bayram ediyor belki bende okdar içiyorum bide biz hazır su tüketiyoruz eşim hergun getiriyor 😂
svlsu vanilya_kokusu_ bende kocamı sucu yaptım resmen hergün su alıyo geçen bi bilgi okudum çok su ve tuvalet e çıkmak şekerden kaynaklı olabiliyormuş
vanilya_kokusu_ svlsu Evet ya doktora söylemeyi düşünüyorum durumum iyi değil 😂😂 gidişat güzel gözükmüyor çeşme koyacam ağzıma
Fatmanur_0416 vanilya_kokusu_ bende aşırı içiyorum normaldir bence ya tek sıkıntısı WC sürekli git gel yapmak ama boş ver sağlıklıdır su bacım 😅😅
sudeli4 vanilya_kokusu_ bende öyle tek seferde yarım litreyi içmiş buluyorm kendimi yemekten önce yemekten sonra sürekli normalde De zaten çok içerim şimdi sanki içim yanıyo gibiyim 3 lt yi Geçiyo Benm şu olayı 😱
vanilya_kokusu_ sudeli4 mide yanması varmı sende de benim oda çok etki ediyor okadar yanıyor ki içiyorum ha bire 😂😂