Adada ben Anadolu yakasındayım ümraniye eğitim ve araştırmaya gidiyordum doktorlarım gayet iyiydi suyum 29. Haftada geldi gitirm doğum riskim olduğu için küvez doluydu ikiz bide benim riskli gebelik Zeynep kamşle sevk ettiler 10 gündür yatışıö yapıldı doktorlar o kadar ilgiliki anlatamam odlar fln gayet temiz doğumum da burda olucak zaten