Kızlar kahve akıntım oluyordu zaten bir haftadır bugun doktora gittim ultrasonla karnıma biraz bastırarak baktı mecburen keseyi net görebilmek için ondan beri kahverengi akıntım bi tık çoğaldı ya normal mi sadece kahverengi koyu renkler olarak geliyo bide normalde hamile olmasaydım bugun adet günümdü böyle bişey başına gelen oldumu hiç ya 6 +5 günlük falanım