Hacer67 normalde 28. Haftadaymış ama benim kanama olunca 2. Ayda vurulmuştu, sonra tekrar olacakmışım kan uyuşmazlığı iğnesi. O zaman rhogam ve progestan iğnesi aynı gün vuruldu ben eczaneye 500 liraya yakın ödemiştim hangisi pahalıydı bilemedim ikisi de kalçadan vurulmuştu. Rhogamı alır almaz vurdular galiba bekletme koşulları özel olduğu için her eczanede de olmuyormuş