happyomer Bugün dişimi çektirdim doktor diş köklerimin kalın ve kancalı gibi olduğunu söyledi ve sadece parol içebiliyorum alternatif yöntem söyleyebilecek olan var mı çok aşırı ağrım var ve çözüm yok