minin Sultansultis yengem dogumu başladıktan sonra ishal olmuştu suyun ve nisanın gelmediyse çok endişelenme benim doğum sancimda ben yatakta asla duramıyordum ayakta ve çömelirken daha rahattım ama hastanen uzaksa telakkuzda ol herkeste farklı gelişiyor inşallah rahat sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın darısı bize inşallah 💜
Sultansultis minin bende de tam tersi ayakta ağrı var yatarken rahatım galiba benimki doğum sancısı değil bekleyip göreceğim bakalım inşallah doğuruyorumdur tabi ama
minin Birde ben doğuma gitmeden bi kaç saat önce midem bulanıp kusmustum annem ve eşim çok korkmuştu bende önceden okuduğum için rahattım rahim açıldıkça mide bulantısı da oluyormuş sakin olun bu durum çok normal demiştim sizde de olursa korkmayin
Sultansultis Birmucizeannesi evet ilk hamilelik ben de öyle düşünüyorum beni zorlayana kadar gitmeyi düşünmüyorum ama tabi baya merak içindeyim ne bu ağrılar diye uyumaya çalışacağım bakalım gece uyandıracak mı
Birmucizeannesi Sultansultis gönlünü ferah tut kuzum dinlen inşallah güzel bir uyku çek sabaha düzelmiş olursun yada çok zorlarsa son çare acile bi uğrarsın her iki durumda da hayırlısı olsun ama sen şimdi yat dinlen olabildiğince
minin Sultansultis bir doğum geçirdiğim için çok bir bilgim yok ama tecrübem kesinlikle yatakta sancımı geçiremiyorum yuz ustu secde pozisyonun da veya aynı şekil koltuğa tutunarak sancimin geçmesini bekliyordum ve bende doğum yapacağım günün sabahı nişan gelmişti sen dinlenebiliyirsan dinlen birde bende yalancı sancı ve kasılma çok oldu acaba diguruyormuyum diyordum ama doğum sancısında acaba demiyorsun ben doğuruyorum diyorsun 😄😁