Tahminime göre 6+5 günlük hamileyim. 2 hafta önce kliniğe gittim henüz kese görünmemişti. Biraz zaman geçsin tekrar görün dedi randevu aldım bekliyorum. Bendeki sorun şöyle hiç bir belirtim yok ne bulantı ne iştahsızlık sadece ilk 2 hafta aşırı sancım vardı 1 2 defa bulantım oldu ve bitti bir daha ne bulantı ne his hiç bir şey yok. Bu durumda beni tedirgin etmeye başladı.Oğlumdaki hamileliğimi tam olarak hatırlamıyorum ama kzımda aşırı kötü geçmişti ilk zamanlarım bunda hiç bir belirti olmaması korkutmaya başladı.Her bebek bir olmuyor elbette ama bu kadar belirtisizlikte normalmidir.