36 haftalık hamileyim. Aşırı derecede çarpıntım var özellikle yemeklerden sonra. Ekg çektirdim bugün. Doktor zararsız ufak tefek ek atımlar hafif derecede ritm bozukluğu var dedi. İlaç kullanmana falan gerek yok dedi. Ama bu beni yinede çok korkuttu. Birde sezaryen korkusu var zaten. Stresten ne yemek yiyebiliyorum ne uyku uyuyabiliyorum kafayı yicem en sonunda. Doğursamda kurtulsam🤦♀️