krizantemmm ben45 hayır oğlum zor bir çocuktu gece uyumaz gündüz durmaz cinstendi bu yıl biraz daha durgunlaştı uykuları biraz düzeldi daha fazla rahata ermeden yapayım dedim🤣
krizantemmm ben45 benimki tam tersi 9 aya kadar asla ağlamayan uyku sorunu vs olmayan kolay bir bebekti herkes evde bebek olduğuna eminmisin derdi nazara geldi diyorum artık 9. Ayında uyku sorunu bir başladı daha yeni yeni düzene girdi
llFatma ben45 oğlum 3.5 yaşında iken düşünmeye başladık şimdi 19 haftaligim oğlum da 4 yaşında oldu. Yani okula başlamadan da bunu aradan çıkarayım dedim sonrası daha zor olur
hislibiri ben45 İnşallah hayırısyla en sağlıklı şekilde nasip eder rabbim.. Ama stres yapmayın kendinizi sürekli bebeğe odaklamayın.. Akışına bırakın. İlişkiler de düzenliyse rabbim verir ❤️
defnevedoruk ben45 iki hamileliğim arası 18 ay denediğimiz ilk ay hamile kaldım zaten neyi normal değil😂
1ogrencianne ben45 aynen 6 yıl istemedim ☺️ şimdi yeni hamileyim 17. Haftaya girmek üzereyim. İstedikten 10 ay sonra nasip oldu. Oğlumla aralarında 7 yaş olacak Allah kısmet ederse
ben45 1ogrencianne canım istiyorum dedim düşünüyorum dedim hemen kaldım kasımda korunmaya bıraktım aralıkta öğrendim 2. Öyle sanıyorumdum o yüzden