senaryo ben45 iki çocuk arası 6 buçuk yaş olacak ilkine hemen hamile kalmıştım buna da bebek istediğimizin 4. Ayında kaldım 🤭
hislibiri ben45 Bir kızım var şuan 5 yaşında. Geçen sene düşük olan ⅘ ay sonra gebe kalmışım. 2 aylık düştü. Üstüne polip amelyatı + hormonlu Sipral takıldı tam bir sen sonra yani 12 kasımda çıkardım. 13 Kasım regl oldum 14 aralıkta gebe olduğumu öğrendim. 8+3 şuan 😍🌼
ben45 -mavim- ilk çocukta çok şanlısn doktor bana öyle dedi ilk çocukta sende şanlsın ikinci çocuk bakam kaç ayda 🤍🥹
minikkalbinaneysi ben45 hazırbulunuşluk deyince de ben işte 😅 gurbet, biraz da çocukçuğuma babasından başka bakan hiç olmadı 🤷♀️ şimdi oğlum okula başlar eşim 2.çocuğa bakmağ kolları sıvar :)) Bakmakta zorlanırsa belki ücretsiz izne ayrılırım (offf çokkk isterimm)
senaryo ben45 hiçbişey yapmadım 😂neredeyse Hergün ilişki oluyor söylemesi ayıp bi şekilde tuttu ilkinde zaten yeni evliydim ikincisinde uzun süre korundum korunmayı bırakıp kontrol hapını kesince pcosum düzene girmişti azalmıştı doktorum öyle demişti bi kaç takviye kullandırdı bana kaldım o şekilde
mutl ben45 bende ikinciyi istiyorum ., ilkinde hemen ilk denemede tutmuştu. Şimdi geçen ay denedik olmadı bskalım kaçıncı ayda tutacak
xxR4bia mutl benim de ilk hemen olmuştu 2 için 2. Ayı devirdik şu an reglim inşallah kısa sürede alırız hamilelik haberini 🥹🥹
unkurabiyesi ben45 ben ilaç kullanıyordum psikolojik onu biraktiktan sonra hemen o ayın içinde hamile kaldim
kizinaasikanne ben45 kızım 29 aylıktı hamile kaldığımda. Ama sorunuzu daha yeni algılıyorum ilk gebeliğimde 8 ay sonra hamile kaldım. İkinci de 4 ay denemeden sonra hamile kaldım 🙈
hislibiri ben45 Bende beklemiyordum bu kadar çabuk 🤭 Ama hissediyordum hep 🥲 Kan değeri bu durumda çok önemli. Geçen sene takviyelerle hamile kaldım. Bu sene kanamam tedavi esildiği için ve değerlerim iyi olduğu için hemen kaldım diye yorumluyorum