mereco 16+3 haftalık hamileyim. Normalde hergün ufak ufak dokunmalar hissederdim fakat bugün hiç hissetmedim. Kanamam yada ağrım yok çok hafif kramp oluyor arada o kadar .Kötü birley olmuşmudur?
bebisleben mereco çok erken bile hissetmişsiniz çok normal yani şu haftada hergün hissetmemeniz ben 20 den sonra ilk kez çok azar azar hissetmiştim