bsrayksl2 benimde 28. Haftadan beri suyu fazla üst sınırda demişti. Buda erken doğumu tetikler dedi. Hatta şekerden şüphelenip şeker yükleme testi yaptım ama temiz çıktı niye fazla bilmiyorum bana karbonhidratı azalt demişti ama ben kendimi tutamıyorum ekmek makarna vs tüketiyorum öyle böyle son haftaya geldik yarın 37+1 olacaz doğum içinde gün aldık ve 21 ocakta doğum gerçekleşecek çok şükür bir aksilik olmadı. Başkasında oldu diye sizde de olacak diye Birşey yok. Ama suyu azsa havuç ve armut iyi geliyor birde bol bol su için 2,5/3 litre ye yakın