Burcu__0506 bende bunu kullandım ilk gebeliğim düşük olmuştu o zaman folik asit vitamin ihtiyacım çok olmuştu folik asidi 3 ay kullandım sonra hamile kaldım hamile kaldığım zaman da aynısını kullandım 12.haftada bıraktım inşallah sende en kısa zamanda güzel haberler alırsın canım benim 🥰🌸