nazarnaz 29 haftalık gebeyim 2 gündür damaklarım şişiyo yüzümün yarısını hissetmiyorum ağrıdan yaşayıpta kullandıgınız önerebilecek bşyler varmı acaba 😢
aysezgi Bence ihmal etmeden bir doktora gidin. Tam sınırdasınız. Son 3 aya girmeden gidin, tedavinizi olun. Sonra çok zorlanırsınız. Kendi doktorunuza da danışın tabii.
Ddmtllk Bende de aynısı oldu maalesef damak şişliği kalıyor diş etlerim de kaldı 38 haftalığım diş etlerim aşırı şiş doğumdan sonra düzelir dedi doktor ilaç vermedi