Kızlar 30. Haftaya girdik karnım yok dışardan asla hamile olduğum belli değil ilk zamanlar doktorum iç karnın geniş fazla büyümez demişti ama hiç olmamasıda ne bileyim bu haftalarda yinede olur diyordum beneğin gelişiminde vs bir sorun yok allaha şükür ama artık hamile olduğum belli olsunda isterdim internette görüyorum 20-24 haftalık falan kocaman karınları var benim hiç yok çevredende görenler 7 aylık diyince bebek nerde diyor bi tık hüzünlemiyorum neyse sağlıklı olsunda diyorum sonra 😂 sizin nasıl ?