papatya061 Tüp bebek dondurulmuş embriyo transferden sonra 7.gün hcg değerim 10.72 benim gibi değeri düşük olup artan var mı
AslanEge papatya061 2 gün sonra tekrarla 2 katına çıkmışsa gebelik ihtimali olur o zaman. İnşallah pozitif görürsün 💕
Budiss_Moms papatya061 bende düşük öğrendim ama iki güne bir yükselmesi önemli olan. Artış güzelse sonu da güzel olur inşallah