Merhaba ilk bebeğimi orada doğurdum 2022 yılında . Doktorum Arif hocaydı çok memnundum muhteşem biri doğumumu çok güzel gerçekleştirdi sezeryan oldu. Hemşireler odalar gayet iyi . Benim şanssızlığım anesteziciden yanaydı belden uyuşturamadı ve en sonunda genel anesteziye karar verildi.