Sabah 10 da sezeryan oldum gaz çıkaramadım ne yapmalıyım
Yuksel2487 hemşireye söyleyin iğne yapsın yada lavman
Yuksel2487 kayısı kurusu,kayısı hoşafı iyi gelir
Yuksel2487 yürüyüş yapın bolca ve doktorunuza söyleyin.
Yuksel2487 bana duphaloc vermişlerdi ondan sonra rahatladım
Hemşire yürüyebilsiğin kadar yürü demişti bana
Yuksel2487 doktor bana mushıl vermıstı hem gaz cıkarmıstım hemde karnım bayaga ınmıstı