Twobabiess ru_a6 Gayet yeterli de tutuyormuşsunuz aslında. Ateş için min 15 dakika tutmak gerekiyor bazıları su tutup çıkarıyor çünkü. Dün açmışsınız postu şimdi nasıl kızınız?
ru_a6 Twobabiess Aslında bugün hastalığımızın 9.günü 2 gün düşer gibi olmuştu tekrar yükseliyodu bugün gündüz yine yoktu akşam olunca bi tık yükselir gibi oldu şurup verdim. Buna da şükür hastalığımızın ilk zamanları daha sğır geçiyordu