diamondred ben ilk gebeliğimi öğrenmeden önce işyerinde o kdr hareketliydim ki yukarı uzanma mı dersiniz agır kaldırma mı dersiniz agır ütüleri kucaklamak mı dersiniz herşeyi yapıyordum rutinimdi çünkü. Belirtileri de regl öncesi sanmıştım o kdr umursamıyordum. sadece yüzümün solgunlastıgını ve cok yoruldugumu (bitkinlik) hatırlıyorum. Sigara ve alkol de tüketiyordum. Hamileliğimi 4+5 te öğrendim ve o an asırı pişman oldum bilseydim hiçbişey yapmazdım. Çok şükür sağlıklı bi gebelik geçirdim kızım suan 3 yasında demem o ki tutunacak olan zaten tutunuyor 🥹 ama siz yine de dikkat edin benim yaptıgımı yapmayın💕