kurkmantosuzmadonna seydek ben o dönem ailemin yanındaydım. Testi yapıp direkt söyledim. Uzun zamandır bekledikleri haberdi zaten.
Gokturkmom_ seydek testte pozitif görünce eşimi görüntülü arayıp göstermiştim kan verdim onun sonucunu bekleyelim dedim ama heyecandan eşim annelerimize arayıp söylemiş 😂😂😂
ArelinAnnesi1 seydek ilk oğlumdan sonra düşüğüm olduğu için bunda kalp atışı kese falan herşeyi gördükten sonra söylemek istedik 9 haftalıkken
melikeeer İlk gebeliğim eşim ile sakladık ailelerden 12. Hafta da söyledik her iki ailemize de. O kadar da rahat ettik ilk zamanlarda beraber gittik her kontrole hala da beraber gidiyoruz da o zamanlar kimse bilmiyordu güzel duygular yaşadık şükürler olsun. Allahım isteyen herkese nasip etsin 💝
bsrelif İlk hamileliğim ve çok zor atlatıyorum , mide bulantısı vs yaşamayan biri olsaydım 6’ncı ayda söylerdim. Çevremdekilere danışıyorum ister istemez onlar da biliyor. Öğrenir öğrenmez söyledik diyebilirim
bebekoo47 seydek test yapar yapmaz anneme söyledim sevinmedi . Pek umrunda olmadı . Zaten ikizdiler birini kaybettim sevinmişti …