Kızlar 30. Haftaya girdik oğluşla valla 20. Haftaya kadar günler geçmek bilmiyordu gün sayıyordum 20. Haftadan sonra hareketleri hissettim zaman çok hızlı aktı ama benim karnım büyümedi dışardan hiç hamile gibi değilim iç karnım çok büyük bebeğin gelişimi iyi bundan sonrada büyümesini beklemiyorum hamileliğim boyunca hep 30 haftaya bi gelseydim derdim ne diyoruz finale doğrumu 37de planlı sezeryan olacak 🥰 sizde durumlar ne