Kızlar selam reglim 31 aralıkta olması gerekiyordu ama olmadı. 26 aralık gibi doktora gitmiştim kan tahlili için betaya da baktırmıştım çıkmadı. Sonra reglim gecikince 7-8 ocak gibi test yaptım orada da bir şey çıkmadı. Bugün reglin gecikmesinin 13. Günü hafif kramplarım oluyor bacaklarımda falan göğüslerim şişkin sizce gebelik olma ihtimali var mı tekrar test yapayım mı? Olsa beta da veya testte çıkmaz mıydı? Yaşayan var mı yardımcı olabilir misiniz? Bu arada çocuk istiyoruz ve deniyoruz.