mery_nil vücut üretiyormuş görüştüm tabı hormonlu Sprıal takmak lazımmış çocuk ıstıyorum ama acılen aşılama tüp bebek dıyor yoksa rahmım alınırmış ilerısı ıcın öyle dedı sonra ınferlıteeye gıttım oda baktı polıp uyumlu dedı cuma rahmın ıcıne su gönderecek bakalım ne dıcek aşılama ıcın gıttım