Sebahatmiraysuu ne bu panik doktorun açıklamış işte gülüm sakin ol biraz.kendini strese sokmeyı ne çok seviyorsun😂.bak o ne demek biliyormusun sen kendini beslememişsin bebeği beslemişsin demek kendinle gurur duy.bizde öyleyiz maşallah bir haftalık önden gidiyoruz olmadı gerekenden doktorumuzda maşallah annesi bitek çocuğuna çalışıyordiyo her kontrolde.20+4üz bizde.endişe etme sorun yok doktorunada güven güvenmiyorsan tatmin edemiyorsa seni söyledikleri değiştir biran önce yolun henüz başındayken.