Biraz sonra çatlatma iğnesi olacağım ama öğleden beri aşırı bir sancım var. İğneden sonra böyle bir şey yaşandığını duymuştum ama iğne olmadan önce böyle bir durum yaşayan var mı? Bir de çatlatma iğnesi olduktan sonraki süreç hakkında bilgisi ola var mı?