hartung 14+5 deyim bir haftadır ara ara vuran kasık ağrılarım ve akşamları karnımda çok sertlik oluyor normal mi
defnoloj hartung akşamları genelde gaz yapar sertliği ama bilemem yinede. Bende 14+2 deyim akşamları karnım sert oluyo ama gazdan falan oluyo biliyorum yani