Direk doktora gidin benim 2. Gebeligim de önce lekelenmem oldu doktorum LA hep iletişim deydim normal dedi lekelenmeye ben duramadım gene gittim kendisine direk alttan muane etti bebek rahme çok yakın hareket ettikçe lekelenmeye oluyor dedi bize geldik eve leke döndü kana ilaç verdi tehliken var dedi 2 ay da öyle durdum çocuk 4 aylık oldu ve daha fazla durmadı zaten ihmal etmeyin çok zor bir süreç sizi korkutmak istemem ama başımdan geçen olayı anlatmak istedim