cadii Arkadaşlar ben ikiz gebeyim bir kız bir erkek bugün gittim 22 haftalık ikiside erkekmis şok oldum kızıma çok alişmıştım
Havin49_ cadii benim de hep umudum belki biri bi kıza döner diye beklemekle geçti ama 14. Haftada iki erkek dediler 31 haftalığım değişmedi
cadii birdirbir1 aslında bugün detaylı vardı ama doktorum rahatsızlandı icin bakmadı riskli gebelik doktoru baktı ve ikiside erkek dedi şok oldum
cadii birdirbir1 aslında bugün detaylı vardı ama doktorum rahatsızlandı icin bakmadı riskli gebelik doktoru baktı ve ikiside erkek dedi şok oldum
cadii defnoloj yani bende sormayacaktim biliyorum diye doktor cinsiyetlerini biliyonmi dedi evet dedim sonra baktı ikiside erkek dedi
cadii svlsu evet ya cnm kız kıyafetleri almıştım değişimde yok olsun ya sağlıklı olsunlarda onları başkasına hediye ederim
cadii Havin49_ cnm seni biliyorum ama benimki iki doktorda kız dedi yani yüzde 80 dediler bu riskli gebelik doktorumda ikiside erkek dedi