tuba_grz canım herkesin ne dediğine inanma ben çok biliyorum aylarca deneyip bir kerede kaldım diyen :) kaldı ki bende çabuk kalıyordum fakat 2 kere ardı ardına düşük yaptım. Doktor sebep olarak rahmin seçici değil o yüzden kolay kalıyorsun sonra ds düşük oluyor sağlıksız olduğu için demişti. Sağlıkla nasip olsun