zeynepkazgann Bebeğim kilo almıyor 34+5 tam iki kilo bile olmamış böyle giderse 37 de alınır dedi ama ben çok korkuyorum sezerlan olcam panik atağım var napcam bilmiyorum yemin ederim aklıma geldikçe kalbim daralıyor
eses26_ zeynepkazgann bende 37 haftaya girecem bu hafta dogum şekli belli olacak her ikisinden de çok korkuyorum benim de panik atagım var allah yardımcımız olsun
zeynepkazgann eses26_ ben normali zaten asla yapamam ama devlette oycam acaba genel anestezi yapar mı sezrlan yaparım ama anastezi şekline anestezi doktoru karar verir dedi
anonim51 zeynepkazgann bence alır daha kafana takma canım kefir iç , muz yee , kaşar falan ye , ceviz ye düzelir inşallah
zeynepkazgann anonim51 vallaha çok dikkak edilorum yemek konusunda spinalde atağım tutar naparım diye düşünüyorum genelde ya anastezi alır uyanamazsam dile korkuyorum sürekli ves vese var kafamda çıldıracam