Kızlar tüp bebek ikiz gebeliğim var 14.haftadayız
Sağlık ocağında kan verdim ve doktor Dodex iğne ve gynoferon hap yazdı bunlara başlayayım mı ya çok endişeliyim ayrıca decavit coraspirin progestan fitil ve ocean marka d ve k vitamini yağı içiyorum. Bebeklere her hangi bir zararı yoktur dimi içimde endişeler var tüp bebek olduğu için