meryemkoc_ ayse988 bizdede 4haftada kese çok zor gözüktü çok yeni dedi doktor şuan 8 haftalık cuma gidicem
ayse988 Byn1998 en güzeli aslında 7 hafta civari gitmek bende pıhtılaşma var o yüzden erken öğrenmem gerekiyordu
ayse988 seydek evet erken normalde ama kadın doğumda sekreterim o yüzden yaptırdım çok bile dayandım 🙈
ayse988 happy44 ben adete 5 gün vardı öğrendim ama 2 gün kala beta verdim 138 di 4 gün sonra tekrar verdim 818 çıkmıştı
Byn1998 ayse988 bende akşam versim tekrar 4630 çıktı yarın olmazsa kadın doğuma tekrar gidicem az enfeksiyonum var kanda idrarda
minikmucizem20 ayse988 nerden anladınız pıhtılaşma olduğunu benim önceki gebeliğimde de vardı da pıhlalması
ayse988 minikmucizem20 1 düşük yaptım 40 gün sonra hematolojide testlerimi verdim annemde de vardı o yüzden doktorlarım yaptırmasan da başlayacağız sana çıkacak yüksek ihtimal dedi bende içim rahat olsun diye yaptırdım çıktı pıhtılaşma bilerek başladım
minikmucizem20 ayse988 geçmiş olsun bende önceki gebeliğimde coraspin kullandım sizce kaçıncı hafta gidilir