Chan
Bugün tam 9 aylık oldu kızım 😊 Hikayemi bilenler bilir. Hem hpv hem de bel yırtığı yüzünden sezaryen olacağım. Çok kolay bir hamilelik geçirmesem de bin şükür keyfini de çıkarabildim. Sanırım doğum hikayesi yazma sırası bana geliyor 😅😅
Mihrimah kısmetse tam 38+5'te gelecek. Yarın bu saatlerde doğuma hazırlanıyor olacağım. Darısı heyecanla bekleyen tüm annelerin başına inşallah 😊