minnos34 Kızlar reglime 13 gün falan var bebekte düşünüyorum Allah nasip ederse inşallah bende 2 gündür kasık ağrısı var bide beyaz akıntı var neden olabilir aslında miyomda var bazen o da ağrı yapıyor ama simdi akıntı da olunca emin olamadım sizceeee
Srp53 minnos34 bahsettiğiniz şeyler yumurtlama dönemindeyken de oluyor bebek düşünüyorsanız değerlendirin
Zhde minnos34 ben adete 13 gün varken öğrendim canım olabilir tabiki olmaz diye bişey yok yani, olmadıysa da yeniden denersin ümidini kaybetme Allah kucağını doldursun, bak şimdi 37+1 olduk bile 🥰🥰
sevilay2677 minnos34 benimde 13 gün var adetime aynı belirtiler bende de vardı ovülasyon testi aldım ve pik bugün
minnos34 Srp53 evet araştırdım da yumurtlama dönemi belirtileri de olabilir her ay böyle değildim ondan
Zhde minnos34 göğüste mavi damarlar vardı belirgin şekilde, migdem bulantısı vardı, camsir suyu testi yapmıştım öyle öğrenmiştim ben sonra test yapmıştım çıkmıştı şimdi oğluşumu bekliyoruz 🙏💙
Zhde zumraziye bı kovaya idrarını ilk idrar bı kovaya camsir suyu 3 yk kadar dokuyosun, idrarın olduğu kovayı camsir suyu olana dokuyosun havalndirmadan 1-2 dk bekliyosun bembeyaz köpük köpük baloncuk olursa gebelik oluyo
aly-a123 Arkadaşlar bu ay adet olmadım test yapmıştım ama adetim gecikmemişti hafif silik ti bu gün yine test yaptım negatif. Hiç hamilelik belirtim yok yorgunluk dışında böyle olupta hamile olduğunu öğrenen varmı yada gebelik varmıdır sizce