nesliumayy ayşenur akbaş, doktor kötü değil ama sıra olmamasına rağmen 11’de olan randevuya 11.30’da giriyoruz, bir de doktorların kendine özel değilmiş ebeler kime ne denk gelirse şeklindeymiş, bi arkadaş doğumhanede doğum esnasında ebeyle doktorla tartışmaya girmek zorunda kalmış, yani ben de doğum yaptım ilk doğumum normaldi kim ne kadar hoşgörülü kibar olursa olsun doğum esnasında çekilmez birine dönüşebiliyor o an önemli olan ebenin ve doktorların bunu bilip buna göre hareket etmesi gerekir, örneğin benim yüzyıldaki doktorum fatma hanımdı doğum esnasında bana “hadi artık bebek için kritik olacak devam et” diye bağırdı ama doğum esnası ben ona sen bana böyle diyemezsin demedim çünkü randevular süresince doktorumun hal ve tavırlarını biliyordum süreci mükemmel yönetmişti, keşke izinde olmasaydı da yine ona gitseydim….