zaman0686 Kızlar aklıma bişey takıldı bir yerde de bunla ilgili yazı okudum ben 0RH+ pozitifim baba AR+ Pozitif bunda herhangi bir uyuşmazlık oluyormu bileniniz var mı size uyuşmazlık testi ilk evlilik sağlık ocağındamı yapıldı bizden kan alındı ama öyle bişey denilmedi şimdi 20 haftalık hamileyim doktora haftaya Pazartesi gidecem aklıma takılan RH uyuşmazlığında herhangi bir iğne olmak gereklimi aceba Doğumdan sonra bir yerde okudum çocukta geçmeyen sarılık oluyormuş 😐 ay nerden okudum hamilelik insanın aklına herşey takılıyor bileniniz varsa Bilgi verirse çok sevinirim şimdilik sağlıcakla kalın
Cnkglsn zaman0686 günaydın doktorunuza danışın benim eşimle aramda kan uyuşmazlığı var 28. Haftamda iğne olıcam birde Doğumdan hemen sonra
Dunyammmmmmm zaman0686 kan uyuşmazlığı demek için birinin Negatif birinin pozitif olması gerekli canım.
Seherr zaman0686 kan uyuşmazlığınız yok canım kan uyuşmazlığı baba pozitif anne negatifse oluyor. Benim eşim 0rh negatif ben Arh pozitifim. Pozitif ben olduğum için uyuşmazlık yok
Durununannesi80 Cnkglsn canım bende byle biliyodum doktorum hiç gerek yok 2. Cocuktq olur o dedi ya kafam karısıyo ilk cocukmu senin
zaman0686 Seherr teşekkürler canım ya ne biliyim pozitifte olsa rh uyuşmadığı İçin bir yazı okudum aklıma takıldı çok saol
Cnkglsn Durununannesi80 benim ikinci cnm birincide de yaptılar ikincidede olmam gerektiğini söyledi doktorum 🤔
zaman0686 Durununannesi80 evet canım benim de ilk çocuk bende sorayım bi doktora ne diyecek aklıma geldi bir anda yazı okuyunca sarılık oluyor bu çocuklar diye Doğumdan sonra rh uymazsa bile bu konuyu araştırcam işte sizlere de sormak istedim
rmysaa06 Benimde eşim A+ ben 0- doğumdan sonra rogam adında bi iğne oldum fiyatı 450 500 civarında bi iğne
Aysnrplt zaman0686 kan uyuşmazlığı anne negatif baba pozitif olunca oluyor. İkinizde pozitifsiniz uyuşmazlık Yok ki
Minnosizmmm zaman0686 canım ikinizde pozitifsiniz ve esin 0 pozitif yani sana kan verebilir sen ona veremezsin ama bu durumda herhangi bi uyuşmazlık olması imkansız için rahat olsun
Durununannesi80 zaman0686 ben hep arastryorum doktor biraz rahat benim 😂hiçbirsey omaz sen kafanı yorma diyo anlamyrm ama tırsıyorum birsey ögrenirsen yaz canım
Hapyy zaman0686 kan uyuşmazlığı olması için annenin negatif babanın pozitif olması gerekiyor. Başkada bişey yok. İkinizde negatifseniz sorun yok veya pozitifseniz sorun yok. Rahat olun
zaman0686 Durununannesi80 tabiki yazarım canım bende soruyim bi ne diyecek bakalım ama herkes cevap vermiş zaten bir sorun yok diye bakalım