zozanasil başından sonuna kadar hep Erdoğan Kocaya gittim bir kez olsun ne terslediğini ne suratını astigini görmedim o kadar ilgili pozitif bir doktor ki ben cok memnun kaldım her kontrolüm özel gibi sorunsuz özenli geçti ama gel gelelim doğuma malesef ne kadar memnunda kalsakta istediğimiz doktor girmiyor nöbet listesine göre kim denk gelirse 🙏