bitutambahar 3-4 Ocak pikti değerlendirdik 5 Ocak çatlama oldu bugün erken gebelik testi yaptım negatif bat 18 Ocak geçmiyor zaman geçmiyor bunu böyle olduğu an öğrenme şansı yok mu ahshshs
Busranur_mnts bitutambahar erken yapmışsın testi csnım stres yapma kendşne 10 12. Günü falan bekle tutmuştur inşallah
rabiatr bitutambahar benim 5 Ocak pik 6 Ocak çatlama bekliyorum yapmadım ama 16 ocakta direk kan vermeyi düşünüyorum 😄
bilinmeyenkadininmektubu bitutambahar benimde bat 18 ocak bende bugün yaptım negatif maalesef. negatif görmek istemiyorum artık 😞
bitutambahar Busranur_mnts evet testi sipariş vermiştim gelince heveslenip yaptım hesapsız kitapsız olunca psikolojimi iyice bozdu inşallah ya 🫠🌸
Busranur_mnts bitutambahar ben de yaptım aynı hayatı negatif görmüştüm 😅😅 beklemek lazım insan sabırsız oluyo testte çıksa kanda yükseliyor mu kese görünüyor mu bebek kalp atıyo mu vs vs gidiyo vöyle
serenss Ben geçen 9 dpo da görmedim 10 dpo da aşırı silikti gölge gibi. 11 de gözümle görebildim o yüzden erken yapma varsa da üzülüyor insan