erikarpuz selam hanımlar devlet hastanesinde spiral takıyorlar diye biliyorum süreç nasıl ilerliyor biz dışardan mu alıp gidiyoruz kendileri mi takıyor randevu alıp gitsem direkt takarlar mı ?
erikarpuz erikarpuz ayrıca doğum yapalı 3 ayoldu ve hal’s adet olmadım belki bi süre de olmam bunun için adet bekliyorlarmış diye okudum sürecim nasıl olur
Betulayd erikarpuz merhaba ben devlete gittim anaçocuk sağlığına yönlendirdi istanbul bahçelievler için. Orayı aradım regl olunca gel dedi özel hastaneye gittim kan verdim hamilelik olmadığına dair. Sonra taktırdım 5500tl bide 10 gün ilişki olmasın istemişti doktorum.
Gozdeeb erikarpuz evet canim bende var 10 ay oldu ama pisman oldum. Spiral ile gebe kalan cok kisi var. Forumdada gorursun zaten. Dr uma guvendim taktirdim. Keske yapmasaydim dedim. Her ay test yapiyorum korkudan
erikarpuz yaa en garanti o geldi bana şu an en azından çift yöntem denerim diyordum spiral+prezervatif düşünüyorum 🤭