fatmagulc merhaba canım ben ms hastasıyım gebelıkte hastalık duruyormus. Ama ben tetanoz asısı olunca cok agır atak gecırdım müdahalede edılemedi 7-8 aylıktım kendı kendıne gectı sukur bıraz ayaklarımda uyusukluk kaldı 5.5 sene old dogum yapalı. Tetanozu doktoruna sor sımdı gebeym olmucam asıyı. Tüm asılar tetıklıyor atakları bende korona asısıda atak gecırtmıstı. Dogumum guzel gectı genel anestezi oldm. Ilac kullanmıyordm ben bırakmıstım. lohusalıkta eger annen vs destekcın varsa hıc bırsey olmaz beslenmenw dıkkat et stres yapma stres tetıklıyor. Aklına getırme dusunmemeye calıs saglıklı beslen stres yapma hıcbırsey olmaz Allahın ıznıyle