senaryo kesinlikle öyle bencede. Herkesin görüşü kendine. Ama bende böyle düşünüyorum. Kızımda ben herşeyi yaptırmıştım 4 sene önce. İkili, detaylı, şeker yüklemesi. Bunda kafamda çok şey değişti. Doktoruma sordum riskli çıkarsa karnımda müdahale edebilecek misiniz diye, hayır dedi. Ee ozaman. Yüzdeliği düşük bi ihtimal benim tüm hamileliğimi zehir edecek. Normalde detaylıyıda yaptırmayacaktım. Ama cinsiyeti bi türlü göremedik. Sırf öğreneyim kesin diye girdim detaylıya. Şeker yüklemeside yaptırmayacağım. Şeker ve tansiyon aleti aldım. Ölçüp notumu alıyorum. Gerek yok. Stres dışında bi şeye yaramıyorlar.